Rabu, Januari 18, 2012

Maki Pak Gad

Hye smua, gila tak 2 entry dalam masa kurang 6 jam?
ini disebabkan faktor penuaan dan kesan ubat diarrhea yang aku telan pagi tadi kot..ha..maafkan ajelah k.

Semalam...erm hari Selasa kan? aku g hantar baju sponser kat designer. Sekitar pukul 12 tengah hari camtu la...
lokasi Tiara Ampang! dekat jeh!

Maka, lepas sampai then ketwok ke guard house aku cakap ajelah macam biasa buat. Nak g menara sekian2.. nak hantar baju. tiba2 bikin payah pulak! tak bagi aku masok doh! cilakak!

Mak Gad (MG): Nak g mana?
Aku (A): Menara *teet*, hantar baju.
Pak Gad (PG): Tak boleh masuk!
A: Ehhh! Kenapa lak?
PG: Apa alamat rumah?
A: Laaa,mana la saya tau. nak g hantar kat lif je pun bukan naik sampai rumah.
PG: Tak boleh, tak ada alamat rumah tak leh masuk.
A: (Baaaaabi!) Ehh..biasa senang je. Bukan 1st time I datang sini...
PG: Tanya alamat rumah dulu.
A: #$%^!

Lepas mesej designer kesayangan aku tuh then call yang tak berjawab maka aku amek keputusan pintar tunggu situ. Pak Gad tu mai...

PG: Kenapa marah2?
A: Ehhh! Tanya pulak. U waste my time ok!
PG: Kami security baru...tak boleh bagi masuk suka2..
A: Lantak ko lah..
LG: Tak perlu nak marah2 kan?
A: Yeahhhh! Whatever! Aku malas la nak bertekak dengan sesapa. Spoil mood aku je.
LG: (membebel!)....
A: Whatever

Tetiber pembantu designer tu call, cakap no rumah..
Then lepas bagitau nombor umah barula depa bagi masuk. Dah tu siap soh tinggal IC lg. Gila kao?
Aku bagi lesen je...tu pun rase tak selamat. Maklumla warga indon kasta rendah. Nanti dicilok then dipalsukan lesen iols camne? dahla rupe ai ni ala2 jawa. (carut diri sendiri lg senang!)hahaha..

Then. g hantar, kurang 10 minit dah mai balik.
PG dah tak der..tinggal MG jer...
aku amek then blah. bz!bz!bz!
nak pecut g Bonk pulak hantar baju...dah la kat Bdr Tsk Permaisuri..jauh shiyalll!

pastu nak balik opis lagi...siska dah menanti..hehe...
hutang story keliling pinggang yang ramping ini lagik...camna? sapa mau jawab? jadi, terpaksalah daku bergegas sepantas kilat! zennggggg! (sound efek!)

ai nak jadi guard yang macam nih! (mampos!)

Ini bukan entry berbaur rasist ke hapa ok. Ini soal leceh dan bikin komplikated atas urusan yang patutnya ringkas dan cepat. Hope mereka yang di luar sana faham dan tabah menerima kritikan daripada orang yang mulut puaka macam aku!hahaha...


cHiao~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan