Rabu, Januari 18, 2012

Sakit

Yer...today mood saya tak begitu ceria.
Sakit la uol...

Aku rasa ni mesti kes semalam. Makan mee goreng basah Kak Ani.
Tapi sedap dowh!!! Nikmat tak terkata...siyes...hari ni rase nak telan lagi mee itu.
Ade orang tu tanya:"berbaloi tak sakit lepas makan mee sedap?"


Aku speechless!

Selain mee sedap giler itu aku melahap donut yang diidamkan dari petang semalam lagik. Hehe...pun sedap2...
Kebetulan g lowyat singgah sebenar membeli donat.(ehh..pantun ke hapa ni?)


Tadi tanya BFF aku yang chun melechun tu, kat mana klinik panel. Kata depa Klinik Kita. Dimana itu? Tambah depa lagi klinik tu depan je umah aku. Ketwok pun dah sampai. Mamposs!
Haha..sorry uols..i takut jumpa doktor...rela menggigil seko2 drp jumpa doktor! Doktor nih jahat hokkey!!!

Maka, duk ajelah kat umah. Ekceli ni bukan alasan aku tak nak g joging ngan bos ai ok. Aku memang sakit betul2...Sakit perut yang hazab namanya!
Maka, jangan spekulasi bukan2..dosa!

Malam tadi ade orang soh makan pil chi teck aun. tak menjadik ok...
ke perut aku ni dah kebal?haha..


Lastly, ade orang tu datang melawat...hihihik!terus rasa sihat sejahtera...
Siap bawak roti lagi, tuna setin, air 100 plus 3 botol...ohhh...terharu seyh!
Apapun, thanks to those yang concern pasal aku. Terharu dan nak nangis~

cHiao~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan