Ahad, Januari 08, 2012

Dia Makin Manis

Erk! Judulnya dah kenapa???
ookok..ni nak sambung cerita kelmarin, memandangkan mendapat respons yang menggalakkan maka aku memutuskan untuk terus bercerita dan bercerita pasal dia.

Semalam janji nak tengok wayang tau, tapi xleh sebab masing2 kena kerja. aku kene datang ofis siapkan intisari rancangan dan dia lak siapkan proposal ntah apa (aku susah nak sebut!).
Jadi, terpaksala cancelkan..malamnya dia tu ada hobi bersukan la pulak. Jadinya lagi sekali, memang tak de harapan la nak layan muvie dikala hujung minggu.

tapi, yang best nya, dia ajak lepak malam tadi. Masa tu mood aku tengah meroyan sebab tak tau nak wt pe lepas balik shopping barang dapur kat Tesco Ampang! loser kan jiwa?
Then keluarla...makan2, minum2, tido2 jap..eh!nononono! dosa itu...

Sepanjang masa bersama dia, aku rasa bahagia. Kbai! dah mula jiwang karat barat!

Aku tak faham kenapala dia ni suwet sgt? Dah la penakut! Sikit2 hantu..sikit2 mistik...apeda...
Kalau bercakap, perkataan manis2 aje...pastu semua nak ubah jadi perkataan comel lote! (eh! aku ni dah kenape?)
Taula kelulusan Stamford, tapi tak yah la nak UK sgt yer awak...saya yang lulusan biase2 ni tak faham walau Ingelish tym SPM dlu A1.hahaha...
tapi saya sangat selesa dengan awak n thanks so much sebab sudi mendengar apa yang saya luahkan. Faham2 la, jiwa kacau!

Eh! Eh! choppp...mesti ade yang menyampahkan? tak pe...kalau korang nak fikir apa pun aku tak marah...mesti bg korg:"alaa...mula2 kenal, semua indah kan! lepas dah setahun dua mula la tu xkena, ni xkena...duhhh!"

Apapun, kita nikmati saat indah ini bersama...Nak gado nanti tunggu dua tiga tahun k...sekarang kita enjoy. Kao ada?!!!

cHiao~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan