Selasa, Jun 05, 2012

Tak Sengaja

Guys! Ini kejadian yang benar2 meluchukan...

Tadi masa aku tengah2 syok ada idea karang artikel ada call, katanya mintak alih keta...
Then, terhegeh2 la gua g alih keta sebab gua dah block keta orang..maklumlah double park katakan...hiks!

Nasib baek akak utusan tu baik pekerti n xmarah2 macam kejadian sebelum ni yang tetibe nak hangin soh aku belanja bagai kannn! Ok, done alih keta, aku pun pusing la balik coz nak amek parking akak tu..tapi dah ada pacuan 4 roda masuk. Alamak!

Tetibe ada akak cantek lambai2 panggil gua. Aku pun berenti sebelah dia n then dia soh masuk dlu ke dalam sebab dia xlama pun park tu.

Aku pusing lagi skali..haha..then masuk. park, tarik henbrek, tutup tingkap, tutup enjin pastu kuar ala2 viktoria bekam pakai skirt senteng nampak tuuut!
Aku g berdiri sebelah akak cantik tu then tetibe berkenalan (boleh?)

Akak Cantik (AC): Aina... (perkenalkan diri  sambil berjabat tangan mesra...#eh!)
Aku (A): Khairul.. (tetibe feeling nama macam hots gilew)
AC: Sorry amek parking u...
A: Eh, xpelah...nanti senang nak kuar kalau i masuk dlm.. Dari mana ek?
AC: Zenith Hotel, Kuantan.
A: ooO... ada apa ke sini?
AC: Just to pay the visit (speaking London siot).. U staff utusan?
A: Tak lah..Kosmo...
AC: Bahagian apa?
A: Entertainment.
AC: Oh! kalau macam tu nanti datanglah hotel kami bila2 ada masa free...boleh buat review ke, event ke?
A: InsyaAllah...biasa kalau hotel ni kitorang wat fotoshoot artis...nanti kalau ke sana one day apa salahnya kan.
AC: Hehe...btw, hotel kami 5 star (xtanya pun...)
A: Wow! lagi ok...


Maka, kami pun bertukar2 bisnes kad la di tengah2 matahari atas kepala itu...sweet kan?
Tetibe bos dia kuar keta...Akak cantik tu pun perkenalkan kat aku lah...

Kata bos dia :"see u around someday"
Balas aku: "we'll see" (betulkan aku reply cmnih?)

So setakat itu saja la...masuk balik opis terserempak abey Syed n Ronita nak g mentekedarah. So join skali... Kata Roni bile aku crita balik kejadian kelakar masa alih keta tu:"Mu ada jodoh ngan orang hotel"
#Eh! apa kena ngena nya... (sambil sipu2 mallu)

Balik opis aku gugel sikitla hotel depa tu...macam best je kalau leh hanimun sana...

pintu masuk depa
Famili suite...macam grand je kan...
salah satu bilik sana



ChiaO~

Nota kuku kaki kurap: Kekasih aku bukan hotelier tau... (motif?)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan