Ahad, Jun 03, 2012

Semua Berubah

Hye guys!

Lama gila babie aku tak update blog. Yelah, mungkin kerja aku yang selalu dok menulis ni buatkan aku jadi malas giler nak menulis lagi. Penat perah otak sehari-hari, blog bukan eskapisme terbaik kut aku rasa.

Bila ada mood saja aku boleh menulis. Atau boleh jadi jugak kalau aku benar2 hepi @ benar2 sedih. So masa tu kita akan jadi meroyan atau sakai konon2 nak hebahkan kepada makhluk bumi tentang apa yang sedang terjadi. Tak gitu???

Guys, masa mula2 nak menulis entry ni aku bengong kejap! Pasal layout n so on dalam blogspot ni dah berubah wajah jadi moden gile. Tapi kena guna akal yang bijak laksana ni lah kan nak selongkar balik memana yang patut!

Btw, sedikit update! Dah setengah tahun 2012 ni maka kena ubah stail rambot sket. Apa kata berbotak feeling2 askar wataniah sket? Kerja cam biasa... rajin dan malas bersilih ganti. Nanti tak lama lagi nak start bisnes. Support ya kawan2!

xoxo!

Nota kuku kaki: Meroyan perlu bertempat

1 ulasan: