Ahad, Februari 05, 2012

Birthday 50th Mama

Itu saya (baju oren) dan Mama saya live dari puncak Banjaran Titiwangsa

Tahun ni genap lah usia Mama ke angka 50 tahun. Setengah abad kehidupan dia yang hampir separuhnya didedikasikan khas untuk aku dan adik2 aku.
Syukur Alhamdulillah, Allah memberikan peluang untuk Mama masih bersama kami adik beradik.
Syukur Alhamdulillah rezeki masih dicurahkan kepada kami sekeluarga.
Syukur Alhamdulillah Mama diberikan kesihatan yang sempurna untuk mencurahkan kudrat dan kasih sayangnya kepada kami. Terima kasih Ya Rabbi.

Sempena ulang tahun kelahiran Mama tahun ni yang jatuhnya pada 9 Januari lalu, tak ada apa yang dapat aku berikan melainkan ucapan Selamat Hari Jadi pada 10 Januari lepas bersama setitis iringan air mata.
Jauh dimata tapi Mama aku tetap di hati! Selamanya!!!

Maka, terpaksalah kami adik beradik tunggu sampai aku balik KB baru leh celebrate even kecil kecilan. Yelah, ikut kemampuan dan bersederhana saja. :)
Kebetulan masa aku cuti tu birthday adik bongsu aku, Nisa yang jatuhnya pada 27 Januari. So, sambutan hari jadi Mama dan Nisa kami sekalikan.hehe..


Tak ada hadiah besar2 pun tahun ni. Tak macam tahun lepas.
Tapi diharapkan hadiah kecil daripada aku tahun ni mengubat sedikit sebanyak susah payah Mama selama 50 tahun ni.


Untuk Nisa, belajar rajin2 dan jadilah pandai macam saya. (Wah!)



cHiao~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan